taKziaH buaT keLuarGa Pak TaM
Saturday, December 3, 2011 @ 12:08 PM | 2♡ comment(s)
guys , Pak Tam aku dah meninggal . 30 November ari tuh .
sama tarikh dengan arwah abah . cukup 4 bulan abah meninggal , Pak Tam pulak meninggal .
hurm . sedih yang teramat sangat . x de dah orang yg aku boleh lepaskan rindu dekat arwah abah .
kalo x , boleh lah aku tengok muka arwah Pak Tam kalo aku ingat arwah abah .
biasalah . adik beradik kan . muka sama . time hari yg abah aku dikebumikan tuh ,
ade orang cakap muka angah aku macam muka arwah abah .
hurm . ade lah jugak . tp arwah Pak Tam lg sebijik macam arwah abah .

and masa buat kenduri arwah bila tah kan , ada orang cakap muka aku macam arwah abah .
huhuhuhu . masa tuh jugak aku menangis :'(
btw , al-fatihah untuk arwah Pak Tam . takziah buat keluarga Mak Tam .
semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang2 yg beriman . ammmiinnn .

hari yg Pak Tam sakit tuh , Teh kata "takut sangat jd apa2 dekat Pak Tam . dah laa arwah Pak Cik (abah aku) yang meninggal hari tuh pun terbayang2 lagi" .
mak pulak kata lepas Pak Tam meninggal "tahun 2011 tahun yg paling menyedihkan"
dugaan Allah bagi . terima saja lah walaupun pahit :'(

Prev | New