akHirNya ! yEaH !
Wednesday, October 5, 2011 @ 1:14 PM | 0♡ comment(s)
hee . happy sangat ari neyh . ALHAMDULILLAH dah lulus test JPJ motor .
lepas neyh boleh laa kua berdua . hihihi . jaoh laa perjalanan aku lepas neyh .
ahahaha . suke2 . sebelum mula tadi berdebar gila . banyak kali aku baca selawat .
yg paling takut time dekat titi and brek kecemasan lah .
titi takut jatuh . brek kecemasan plak takut x jadi sebab litar basah .
tapi naseb baek dorg cakap berhenti ja :))
tengok ! dah lama aku amik L bru hari neyh dapat P .
lama gila kan ? biasa lah . orang buzy . ngee .

btw , good luck untuk junior2 PMR 2011 . x terlambat lagi kan ? =D
aku x suke betol ! sekolah aku x cuti time dorang exam .
kalau sekolah lama dulu cuti . seminggu lagi ! best gila tao !
neyh x . sekolah jugak . aku pulak yg rasa laen .
aku lalu kat dewan dorang exam pun aku rasa macam aku yg nak ambik exam .
berdebar semacam je .

huh ! takot gila taon depan dah nak SPM .
macam x percaya ja . huhuhu . taon depan da x ley maen2 dah .

itu saja yang nak share . hee . bye !

Prev | New